07.55

tjaaaa!
det är inte ofta jag börjar mina inlägg med ett hej eller dyligt(dylikt?)
iallfall så är jag nog lite stressad just nu, för jag ska sätta mig på moppen om typ 10 minuter för det blåser typ ASMYCKET just nu.. jag måste packa ihop mina saker och borsta tänderna och allt det där också.
jag har inte ätit färdig än heller.

och just det, jag skulle ju lägga ut bilder här igår, men det glömde jag ju så klart!
det kommer nog imorgon, eller i slutet på helgen :).
ikväll drar jag till Kaycie, så det blir inte då.

nej nu måste jag springa!!
puss.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 09:56:22
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, äntligen har jag hittat någon som är lite som mig på morgonen. "Jag ska bara göra det... Och så måste jag borsta tänderna. Men jag har inte ätit klart än" Haha, fast ijuförsig lät det som om du har koll på tiden iallafall så då var vi inte så lika ändå...

2011-03-11 @ 16:07:31
URL: http://sistersinpoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0