kvällssol i all ära.

ja det verkar inte som bruden som äger denna bloggen får tummarna ur röven och tar tag i sitt liv.
blder sen midsommar i skärgården kommer inom kort. Jag ska bara orka lägga in dem först och orka starta min egen dator som snart går på strejk. Han vill nog snart inte längre den lille.

iallafall så jobar jag för fullt om dagarna och de senaste två har jag även simmat efter jobbet och stekt lite i kvällssolen. Det är mysigt nu! Låt det hålla sig så. Till helgen ska jag till Åhus och då hoppas jag innerligt på finfint väder, även om de lovat både regn och åska.. 'Snälla gud om du hör mig...' typ..

Nu ska jag föna håret och mysa framför tvn.
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Fin blogg! och väldigt söt tjej

2011-07-05 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0