6 Juli, 2010.

idag är det exakt ett år sedan jag började ge en bit av mig till dig. ett helt år, tiden går så himla fort när man tänker efter. Såg jag ungefär likadan ut då? Hur var min kroppsform? Hur va din kroppsform? Var jag lika solbränd nu som då, eller tvärtom? Var vattnet lika klarblått då som nu, och va det lika snorkallt som idag?
Ja vem vet egentligen. Jag slutade ge efter ungefär 8 månader, och sen dess har det redan gått nästan 5 månader, (sen det tog slut räknar jag då). - Det är inte så att jag är ledsen för det nu, utan ser det mest som ett fint minne, för förra sommaren och det som tillkom var verkligen ett riktig fint minne. Allt jag gjorde, ja det gjorde jag ju med dig, och det jag upplevde, det upplevde jag med dig. Alla VM-matcher, strandpromenader, stadspromenader, ja ni fattar antagligen.
Trots att det tog slut så hastigt så har vi faktiskt blivit goda vänner och ska faktiskt uppleva mer tillsammans inom kort. Jag brukar inte lägga ner så mycket tid på gamla förhållande, men eftersom du var min första största så att säga, så blir det något som verkligen lämnar ett speciellt spår.

Happy memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0