En ny start på ett nytt år.

2010 är förbi och 2011 har precis börjat. Jag fick en riktigt rolig nyårsafton tillsammans med min pojkvän och en massa av hans kompisar. Väldigt trevligt.
Året som kommer har jag bestämt mig för att jag verkligen ska göra det jag bestämmer mig för, det jag verkligen vill och inte bli för blyg eller tänka att det kommer och går av sig självt. Jag SKA göra det nu! Det finns så himla mycket jag skulle vilja göra, drömmar jag vill ska slå in och allt det där ni vet? Vill man ha något, då lämpar man för det, eller hur?
Please don't stop me! :)








gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: Reser med Apollo den här gången. :)

2011-01-02 @ 23:48:25
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Frida Ivarsson

Gott Nytt År Sofia! :D

2011-01-06 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0