dålig på att uppdatera.

Min kära Josefine tycker jag är dålig på att uppdatera, det är jag faktiskt.
jag har inte haft något roligt att skriva om, och jag har inte heller tagit några speciella bilder som jag kan dela med mig av. Det får det nog bli ändring på faktiskt.

Annars då? Jag sitter i skolan och väntar på att ha multimedia med Jannebanan, det ska väl bli intressant antar jag.. Efter det drar jag hemåt Simrishamn och följer med mamma till Lindex. Jag har ju trots allt presentkort där. Lite nya underkläder står på menyn, det kan jag behöva. Helt trista och jävliga för tillfället.. freeeeshit!

Imorgon är vi lediga. Då ska jag sova aslänge sen ska jag plugga järnet till engelska, idrott och svenska. Ajdå, det var den del. Jag ska även träna. Vi ska träna Karate. Hur kul?!

Nu är jag ashungrig och Jannebanan kom. Vi förvandlas till Multimedijaner.

peace. ♥

mest för att hon är finast i världen!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt voffsinG!

2011-01-25 @ 14:02:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0