är en trött multimedijan!

sitter just nu i datasalen hos Jan och har multimedia..
lektionen är väl helt okej men jag är så förbannat trött..

Att gå upp imorse va nog det jobbigaste på länge. Igår morse va det inte lika jävligt och då gick jag ändå och la mig senare kvällen innan? vad är felet liksom??

alldeles strax är det foto som gäller och då ska vi ta humörsbilder(?) är det tänkt. Det kan ju bli intressant.
klockan tre ska jag göra prov i engelska och jag undrar hur det ska gå.. jag måste nog träna mer på mina glosor för just nu kan jag nog inte hälften av hälften.. haha typ.. efter det drar jag och jossan hem till henne, drar på bio och käkar på Jensen's Böfhause. Gött!!

nu slutar vi!
puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0