run run runaway baby!

sitter här i min ensamhet och lyssnar till bruno mars, som faktiskt har börjat bli till en vana, en vana jag faktiskt inte har något emot. Jag skulle vilja se honom, like ALOT. Men det är slutsålt i Köpenhamn, så det suger ju lite.. kul liv..
Iallafall, idag begav jag mig in till Ystad till Kaycie, vi käkade en massa gutt och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter det blev det karateträning som va svettigt, det kan jag lova!
Imorgon kommer mina kära små flickor till mig, Julia och Josefine, och det ska bli mysigt.
jag ska köra och köpa en massa ben and jerry's också imorgon som vi ska festa loss på. Hide and Seek ska vi tydligen också se, om jag vågar.. Jag kommer väl dö i mina drömmar sen.. jag hatar skräckfilmer liksom.
det är väl dax för sängen snart då tro!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötnos! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-02-24 @ 09:49:26
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0