ooh ooohhhooo

om ni inte förstod så va det ett musikaliskt "oooohhoooh".. det fattar väl alla liksom. eller..?


efter en ganska så sömnlös natt åkte jag hem klockan 12, varav jag fick springa till tåget för att Jan inte släppte mig i tid.. jobbigt läge vill jag lova dig.

jag kom hem, kokte nudlar, åt två mackor med avokado och skinka, slängde lite av den ena mackan och hälften av nudlarna, jag var ju jättemätt kom jag på. -Efter det tog jag moppen för första gången på 4 månader och körde och klippte mig. Det blev lugg den här gången, och ska försöka ha det nu ett tag också. Vi får se hur länge det vara iallafall.

Imorgon har jag sovmorgon till 13.30, men kommer ändå vara i skolan vid klockan 12.. men skönt är det iallafall.
sen har vi körsång i två timmar sen slutar vi.. Nödvändig dag? jaja, vi gillar det iallafall. fotbollsträning imorgon också. Nu kör vi hårt!

på fredag kommer jag och min pojkvän äta på La Cardinal, för att fira lite. Ett halvår och sådär för en månad sen, värt att firas tycker vi!
nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag, sen sova gutt!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0