blåa knän och bruna armbågar!

det är ungefär så det ser ut för tillfället.
jag trillade ju av moppen i måndags, jag körde på is ute där jag bor, gasen gick sönder och gick på full gas hela tiden, det var -4 grader ute och jag fick bromsa under hela sträckan jag körde. Men i -4 grader är det inte lätt att hålla på bromsen, så av någon konstig anledning så släppte jag och föll all världens väg över mopeden medans den fortfarande låg där och gasade på fullaste allvar. Just då gjorde ingenting ont, för då var jag nog mest chockad. men nu, nu mina vänner har jag ett SVART knä, en bula på det andra, en halvbrun armbåge som gör ont och en bula i huvet har jag nu märkt.

Ett tips, kör inte i minusgrader och isbana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0