do you think our destiny is made by chance or choice?

jag har sällan något vettigt att skriva på bloggen just nu känner jag. jag vet inte riktigt vilka det är som läser min blogg, men ändå så har jag en del läsare om dagen. jag vet inte heller om ni bloggar och vad ni då skriver om och är intresserade av. jag undrar också om det jag skriver är intressant. Anyhow, så måste det ju locka på något vis med tanke på "mina läsare". Lät ju som värsta storbloggerskan där.. Haha, så bra är det inte.


ibland saknar man någon att krypa upp till. den där känslan ni vet när det bara är just ni två i hela världen, och ingenting egentligen spelar någon roll. när det är ni två ensamma i ett litet rum, och omvärlden knappt existerar. - jag saknar den känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0