bildbomb!!!

Carolina Wallin Perez

vi träffade även prins Daniel när vi kom till Malmö.

"köade" till daniel i tre timmar. det var VÄRT det!









finns det en gud, då vet jag att du är min.


tror ni det hade gått att trycka in någon mer?

MAGGAN!









och det EKADE verkligen över hela Malmö!










sen drog vi till modelljakten i Malmö på triangeln.


chillade lite med vår babe.

underbar långhelg!

konserterna var helt fantastiska. Både Ray och Maggio var sjuka. Det var fruktansvärt coolt. Och jag är ännu kärare i Daniel nu än vad jag var innan och måste se honom igen. Maggan kan jag se på KB i höst när hon kommer igen. Shit så bra de var!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mauuliin

Åh! Vill också se Maggio i höst!

2011-08-25 @ 00:11:47
Postat av: linnea

hey, superhärliga bilder!

2011-08-28 @ 19:26:09
URL: http://villdublimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0