Lite småinfo om mig sådär.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vädret?
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på Janne banans multimedia.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Då kollade jag på Big Brother.
Det sista du sa högt: Jag garvade.
Det senaste någon sa till dig: Godnatt, sov gott. love you. - lillebror.
Vad har du druckit idag: oboy, mjölk, kaffe och saft.
Vad var det senaste du åt: Spaghetti och köttfärsås.
Vad var det senaste du köpte: Två ramar till mamma och pappa med en bild på mig och lillebror.
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt och nog ganska kallt. 
Godaste glassmaken: choklaaad!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaaa.
Sover du tungt: Jag gjorde alltid det när jag var liten. Då hade man kunnat släppa en bomb utan att jag vaknade, men nu vaknar jag av minsta lilla..
Drömmer du mardrömmar: Inte på senaste, nej.
Trivs du med ditt jobb: Går i skolan och jobbar på lov, men yes, jag trivs mycket bra.
Favoritklädsel: Ett par snygga jeans och en tuff tröja. Eller min sjömans inspirerande klänning.
Favoritlåt just nu: Chris Brown feat. Justin Bieber, Next to you och Oskar Linnros, 25.
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt fönster och högtalare.
Vad gör dig glad just nu: att jag ska ha på mig min favoritklänning imorgon. Och tro mig, det kan göra mig riktigt glad haha. 
Vad ska du göra härnäst: Spruta näsan och sova.
Höger eller vänsterhänt: Höger, jao! 
Humör just nu: Jävligt trött och stopp i snoken.
Favoritgodis: choklad! 
Kläder just nu: En adidas t-shirt, ett par röda mjukisar.
Sommarplaner: Jobba, sola& bada, uppträda på lite olika ställen, vänner.
Hur många kuddar sover du med: 3!
Spelar du något instrument: Nej min själ gör jag så.
Morgon eller nattmänniska: Inget av det egentligen haha.
Vad är viktigast för dig: Kärlek och lycka.
Är du kittlig: Ja jävlar..
Snarkar du: Naj!
Stjärntecken: Tvilling, jao!
Äckligaste insekten: Spindlar fy fan!!
Längtar du mest efter just nu: Att få spruta näsan och kunna andas igen!
godnatt mina hjärtan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0