Helgen

I fredags åkte jag med käraste Josephine hem efter skolan, vi käkade tacos i mängder, godis och BJs. Tidigt i säng, för i lördags skulle vi nämligen dra till Lund och IDOL. Klockan ringde 04.30, och 05.55 var vi på plats i Lund, vi var nog hemma vid 2 eller 3 tiden. Jäävligt lång dag. Tyvärr, (eller tyvärr och tyvärr) så gick jag inte vidare, men det gör absolut ingenting. Jag är inte besviken, det var en rolig upplevelse.
Väl hemma käkade vi sedan och chillade hela kvällen, och det blev även här en tidig kväll, även om jag powernappade när vi kom hem. Jag tror vi gick och lade oss redan klockan 11. SICK!
Igår var vi ute hela dagen, och vi picknickade uppe på kullen och hade det trevligt i vårsolen. Lagom trött efter en go helg, sliten brud, det kan jag lova.

Idag drog jag och min lillebror in till stan för att simma lite. Vi brummade iväg på min moped, och solen värmde gött. Det var mysigt. Jag bjöd på glass och hela köret. Jag tog mig en sväng in på solarieöarna också. Roligt att det syns på min albinofärgade hy... Skämt å sido.

Imorgon drar jag till mina fina tjejer och stannar där under kvällen.
det va nog allt.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0