When U smile, I smile.

i skolan igår stod jag och några av mina andra klasskompisar framför kameran och utagerade Country, Rock och HipHop. Vi skulle utspela olika genrer. Det va ritkigt kul. Dock passade rocken inte mig. Inte alls faktiskt!
Den andra gruppen stod bakom kameran och plåtade oss. Vi har så himla kul på våra fotolektioner.
Förra gången såg det ut såhär.



igår kväll var jag hos min pojkvän och vi stack till hans bästa vän och flickvän. Det var en väldigt trevlig kväll med film och allmänt prat. Det va ju första gången jag träffade dem. Thumbs up!

Om en liten stund kommer min kära lilla vän Josephine hit, lovely times!

Ha en fin lördag allihopa!
puss! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

snyggga bilder :9

2010-09-26 @ 13:29:16
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0