Okej, det va ett tag sen!

det var ett bra tag sen jag bloggade känns det som.
men jag har inte haft något att blogga om.
imorgon ska vi göra en bandaffisch där det är vi som är banden, vi ska klä ut oss till lite olika genrer.
det kommer bli fett kul.
min hund fyller år idag.
imorgon ska jag träffa dani och hans bästa vän, och det är första gången! Ska bli väldigt kul!
Lördag kommer Jossan och sleepar hos mig.
ehm, finns det nå mer?


lite höst nu då eller? Men den är mysig..



jo just det, jag hittade en väldigt vacker kudde inne på markylen.

och my baby fyller hela 10 år idag!

puss!

Kommentarer
Postat av: firre!

du glömde skriva att jag är bäst!

2010-09-23 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0