Behöver nog skriva av mig lite ..

Varför kallas det vänner?
Varför kallas det vänskap när allting egentligen bara är en lek för vissa?
jag blir så jävla less på "vänner" som springer och snackar en jäävla massa skit om sina andra "vänner".
Sina andra som faktiskt ingår i kretsen man umgås med, de man ska kunna ty sig till när saker känns svåra.
Så svåra att man inte klarar av dem själv. Men det finns bara vissa som klarar av att hantera den vänskapen.
Andra bryr sig bara om sig själva, och tycker det blir för mycket, och för jobbigt, och för tjatigt.
Men tänk, tänk om det varit du? Tänk om det varit just DU som hade varit med om samma sak. Du hade mått så jävla dåligt att du vill gå under marken, hade du inte velat ha stöd och hjälp från dina vänner då? - jo jag tror faktiskt det. Om du är en sån människa då vill säga, som vill berätta om sina problem. För det finns ju de också. Som inte vill det menar jag.

"Vi finns här om du vill prata", yeah sure MY FAT ASS! det finns inte längre.
Säg det inte om du verlkligen inte menar det, för det är bara så fel.
Ta och se på dig själv innan du blir så stor i flabben, för det tar jävligt hårt på en del människor.


Så kan någon ta och tala om för mig när man kan kalla det för vänner?

- Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Bea

måste pratas vid. <3

2010-10-07 @ 21:21:56
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0