Ändrade planer.

japp, det blev ändrade planer. jag blev uppringd och skulle in och skriva om handbollslaget nu i eftermiddags.
Så kamera, penna och papper fick följa med i väskan!
men innan det stack jag och mamma in till mormor och L. en sväng. Vi åt kanelbullar och drack kaffe. Det va himla mysigt.
efter det släppte mamma av mig på Korsavad där matchen skulle spelas. Klockan 3 va det matchstart! Jag var hemma ungefär vid kvart i 5 tiden.
min kära vän Emily höll mig sällskap pga att hennes pojkvän spelar i laget.
Skönt att se henne igen, min Firre! ♥


nu ska jag gå och käka, sen blir det plugg för resten!
 catch ya'll later!

Kommentarer
Postat av: emily!

firre saknat sin mask också!

2010-10-10 @ 17:36:28
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Jo tack det är bara bra med mig :D roligt med någon som gillar justin bieber! :)

2010-10-10 @ 19:46:46
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Ida

tur att ni är så söta.

2010-10-11 @ 21:54:12
URL: http://marsbarnetida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0