You knocked me down

Först måste jag bara berätta varför min blogg inte har funkat som den ska. Jag hade ju en rubrik på förra inlägget som såg ut så här "</3" och det funkade inte att ha det så, eftersom den ansåg som en HTML kod eller något sånt. That's the problem! Men det e fixat nu! 

Jag känner mig allmänt nere idag, allmänt emo, och det känns faktiskt inte bra. Förvirrade tankar, naturkunskapsplugg till imorron då vi ska ha prov, människor som kommer och går, ÅH! jag blir så himla ledsen bara! Ganska dålig dag om man säger så..

För övrigt idag har väl skolan varit okej, förvirrad där också ett tag men man lär sig väl.
Efter skolan gick jag ner och köpte min klänning som jag är riktigt glad för. Väl hemma lite motion, mat och sen naturplugg som jag vill kräka över. Förresten, matte nationella gick käpp rätt åt ****!!!
Nu ska jag kanske plugga lite, och sen sova. Har ju sovmorgon till 10.20 imorron och slutar sen 14. Lagom faktiskt!!
Nu ska jag, ja jag vet inte.. cutta mig kanske? nej förlåt! usch!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0