Was I too close to comfort?

Just nu sitter jag och Bea och jobbar med "Djur på stan", eller ja, vi är ju i och för sig klara och nu chilllar vi! Vi är grymmiga och Monica gillade det! Perfect!
Musiken har forsat i öronen under hela lektionen, och det är två timmar kvar.
För några år sedan va jag och min kära vän Angelica riktigt påverkade av gruppen McFly. Det är en pojkbandsgrupp från England som kör lite covers, och gör om till rock. Gammal rock typ. Jag har spelat dem i stort sett hela lektionen och undrar hur tusan jag kunde sluta lyssna på dem? I totally love them ju!

Här får ni ett smakprov!

Nu är det snart paus och då tar vi frulle nere i kafeterian, om jag har lösa pengar?
oh my, det msåte jag ha. jag är svinhungrig ju!!

I'll talk you you later.
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0