Stuck in the moment with you

I wished we had another time, I wished we had another place, because everything we have ist stuck in the moment with you, shalala.. Sitter och sjunger till Justin, och jag njuter. 
Jag bryr mig faktiskt inte om vad alla säger om honom. Alla artister började nånstans, och Justin har börjat sin karriär nu. Så sluta wajna om det, och försök uppskatta det istället, eller så kan ni ju alltid höra er själva sjunga? :) bite me!
Dagen i allmänhet har bestått av 5 timmars sömn inatt.. och det är inte nådigt om man ska upp klockan halv 6, men det va det värt! Annars har skolan flutit på som vanligt, och jag och mamma hämtade lite kläder precis som jag beställt. Ett par clamdiggers och ett peacelinne, najs!
Nu ska jag springa in i duschen. Matte imorgon klockan 8, vilket betyder att klockan kommer ringa halv 6 även imorron..uusch!
kolla på dessa mysiga bilder ett tag istället (:
gör man inte allt för sitt lag? ;)
beabus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0