Sommarvärme!

Gårdagskvällen spenderade jag hos min fina Emilyfirre! Vi va ute och gick i halv Hammenhög, och stannade och pratade med Elin en stund! Glass med chokladsås och varm oboy' med marschmallows stod på också menyn när vi kom hem. Galet snack och bara allmänt bra kväll!
Det som är så bra med den här flickan är att man kan vara sig själv, helt och hållet, och man tänker inte på att man måste bete sig på något speciellt vis, utan man kan bara va! Sjukt härligt! tack babe!♥
Åh, kunde man göra såna här streck? (ovan) Jahaja, se där!

Vaknade imorse av att pappa va flitig och började på huset tidigt. Somnade om lite då och då, men mamma kom till slut upp och väckte mig. En runda in om till simrishamn och kolla på mormors nya lägenhet. Och när vi kom hem satte jag mig i solen några timmar, och pluggade även lite grann! Flitigt? Ohja!

Nu fick ni ännu ett långt inlägg, ha en fin lördagskväll!♥
 Bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0