Go vecka!

Jag har haft en riktigt bra vecka! Fint väder i stort sett hela veckan förutom regnet i fredags! Mina vita skor förstördes lite grann och jag hade även shorts på mig haha! bull!
Vi har haft det supermys i skolan. Alla har varit så glada, och jag tror det är på grund av vädret och att det snart är sommarlov! Härligt?  Ohjaa!

Min helg har spenderats med några av mina kära små vänner.
I fredags drog jag till Köpingebro till min lilla pärla Julia. Det var mysigt!
Lördagsmorgonen spenderade jag med mormor, mamma och tina att hjälpa mormor med lägenheten eftersom hon håller på att flytta! Eftermiddagen och kvällen va min och Evelinas! Vi käkade pizza och sen glass i hamnen och sen strosade vi runder i hela simrishamn till klockan va 11! Fint vare!

Idag va jag duktig och sprang en runda, sen drog jag till Fredrik. Han fick sin present eftersom han fyller 18 imorron! Grattis vännen! ♥
Nu ikväll gick vi i familjen ut och åt middag på La Cardinal i Ystad för att fira mamma på mors dag! Supergod mat! 
Grattis mamma!♥
Här kommer det lite bilder sen veckan!
Enjoy!!
Mirja och Bea!

Nimbratt och Chad!

Evelina, sjöjungfrun lekte med svanarna!
"aaah, dem gör ljud!!"

Mamma och pappa på La Cardinal!
puss!♥

Kommentarer
Postat av: Ola =)

Synd att det inte finns knappar på bloggar där de står gilla :P

2010-05-30 @ 22:41:43
Postat av: Therese H

Jaså du har oxå käkat på La Cardinal i helgen, trevlans! :)

2010-06-01 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0