Carolina Gynning?

Gårdagens kväll bestod av samtal till både Anders Bagge och Carolina Gynning. Jag skojar inte om jag säger att jag ringde var och en av dem säkert 20 gånger, och talade in samtal på Bagges 5 gånger.
Ingen av dem vill svara och vi ska redovisa imorron, känns det okej tycker ni? njaaa!
Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, men jag får väl försöka mig på det idag igen? Annars har jag ingen aning om vem jag ska ringa.. Eller jo, kanske en..

Säg vad ni vill,
men Gynning är en av Sveriges
snyggaste kvinnor.



För tillfället sitter jag i skolan på fotolektionen och vi har "ta igen" lektion.
Jag är färdig och har absolut ingenting att göra. Läraren är lite så småjobbig, men har ändå varit bättre idag än han brukar? Jaja, det funkar väl!
Efter lunch kommer idrotten bestå av orientering, och Erik kommer bli min partner. Det ska nog funka! Jag hatar själv orientering, och tycker det är riktigt jobbigt, men det ingår i kursen, och ska man ha högsta betyg får man väl offra sig.


Imorron är sista skoldagen för veckan sen drar jag vidare till Sjöbo och myser med mina finaste ladies. Kan det bli mycket bättre? naae, wouldn't think so!

Nu känner jag att mitt inlägg blev liite för långt för er att läsa, men ni läser om ni vill, right?
puss♥

                                                                                                                         jag saknar min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0