A quick turn

Dagen igår va riktigt jävla bra. Dock kan jag inte berätta vad det är än, eftersom det inte är helt klart än, you just have to wait!
Utöver det va jag hos mormor igår morse. Frukost och snacka med gojan! Följde sen med mammi och vi drog ut och åt kinabuffé. Riktigt gott! Blir du inte mätt annars så blir du det där. For sure! Att det sen va sol på det och molnfri himmel, det är ju bara ett plus.
Ibland kan dock saker hända som man inte var riktigt beredd på, you know, that quick turn comes when you least expect it, men det e smällar man får ta!
Nu ser jag bara fram emot sommaren och Justin Bieber,♥ (om nu det kommer hända!) hopefully! :D

Nu ska jag gå och göra nånting åt mitt liv! haha
ha en bra dag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0