Tengo la camisa negra

Jag hade lovat mig själv att inte kolla på bröllopet mellan Daniel Westling och Victoria. Men tror ni att det blev så? nej absolut inte.
- jag satt och kollade på hela kitet från när alla royalties skulle in i kyrkan med sina vackra kläder tills de sa JA till varandra och sen åkte iväg med kärran från kyrkan. Bra jobbat Sofia, bra jobbat!
Och vet ni? Jag blev faktiskt lite tårögd när först Daniel börjar gråta i kyrkan, och sen Victoria. Jag menar, Daniel ska ingå i ett helt nytt liv och få den kvinna i världen som han älskar mest. Den kvinnan råkar ju faktiskt vara Kronprinsessan Victoria.

Jag hade dock ett litet uppehåll sen på ett antal timmar.
Jag och kära Julia drog nämligen in till Ystad för att pröva lyckan och se om där va fart och folk inne. Men tror ni där va det? NEJ! Det va fullkomligt blåst där inne. Vad gjorde alla egentligen
Man tycker ändå att det borde finnas någon ute, särskilt i vår ålder, men nej, verkligen inte. Kändes riktigt skumt..
Så vi vandrade runder i hela Ystad typ 2 varv tills vi hittade Harald och sen joinade han oss.
Väl hemkommen satte jag mig ner igen och kollade bröllopet once again, och när Daniel höll sitt tal till Victoria. "Victoria, jag älskar dig så!" Gulligt eller?
Idag däremot har jag inte kollat bröllop. Jag har powerwalkat och handlat med mamma.
Ikväll blir det fotboll, och imorron är det ny vecka som väntas med jobb!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0