Heeey heeeey, heeeey

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
I knew I wouldn't forget you and so I went and let
You blow my mind
Your sweet moving
The smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided you're the one I have decided
Who's one of my kind


..spelas just nu. Jag älskar den låten och satsar 100 kronor på att den kommer bli en "sommarplåga". Ingen plåga för min del. Jag älskar den! ;)  Train- Soul sister.


Idag har jag jobbat ute. Dvs på Tågarps Trädgård. Det va härligt faktiskt. Lite luft och lite färg kanske? Well oh well, vi kan hoppas iallafall! ;)

Tårtbakning har stått på schemat idag. Smörgåstårta och chokladtårta!! Jag har velat äta en riktigt chokladtårta nu ett tag och finally ska vi göra en! Blir färdig imorron!
Mamma fyller ju år då! Grattis mammi! ♥ vet att du läser bloggen.

Har även hunnit kolla lite fotboll. Grekland-Nigeria. Riktigt bra match tycker jag!
Midsommar är även fixat! Guttet!!
Är hon inte världens finaste?



Nu ska jag faceboka vidare eller kolla tv med min máma!
puss♥


Kommentarer
Postat av: Linda Persson

Tack Fia<3

2010-06-18 @ 22:26:31
Postat av: Sofia

varsågodis! <3

2010-06-18 @ 23:02:07
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0