Watch out!!

Igår vart det Kiviksmarknad med my boy! Drog dit med la familia vid 6 tiden efter jobbet och jag hade verkligen sett fram emot det. Gå och mysa i stånden och handla lite smått och gott. Vilket jag gjorde!!
Två flätade armband som några av er vet att jag älskar, och en Rollingstones tröja! Och självklart marknadsgodis hihi!
Vi åkte hem vid halv 10 tiden på grund av jobb idag. Men det räckte gott och väl. Jag träffade på en massa saknat folk från lite varstans. 
Dock saknade jag mina ladies och självklart Nimbratt som jag inte såg en skymt av! *ledsen gubbe*

Matdax!

Thai stod på menyn. muums!

Och två armband!
Mina kläder och skor från Nelly.com kom också igår, och allting passade pefekt! 
3 par nya skor och 2 tröjar som jag nämnde i förra inlägget!
Typ Espandrillos

Verkligen nöjd med mina inköp!
peace!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja o ewe ringde dig massa ggr på marknaden! :O

Men du svarade allri + att de inte kom fram nån signal mot slutet :(

VI SAKNAR DIG FIA!! <3



Ps. Snygga skor! B-)

2010-07-21 @ 20:46:38
Postat av: FAAKIE

åå fina skor :) allt bra ?

2010-07-22 @ 11:36:22
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0