Helgen är över minsann.

Ja det är den.. om några timmar iallafall. I fredags tog jag det bara lugnt. Chillade med la familia framför tvn med godis och film. Min lillebror hade även kompisar här som väsnades hela natten.
Igår, lördag, kom min kära Dani hit och vi drog till Virrestad på party. Drog dock hem efter några timmar..
Tack till Elenor och Pelle! :)
Vi satte oss sen och kollade på film ut till halv tre inatt. Hur mysigt som helst. När mörkret faller hette den. Väldigt gripande film.. Sevärd, riktigt sevärd. Väldigt starka scener. Saker man vet händer i världen, men ändå inte riktigt fattar.. Ja som sagt, se den.

Så ser den ut om nu är sugna på att se den.

Nu åkte min pojkvän hem för ungefär 2 timmar sen, och nu väntar jag på mat.
Räkpaj och tacopaj!


En trött liten prick.

Die romantic!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0