baby!

Gud vad jag saknar dig älskling. Du va verkligen helt bäst!
Jag tänker på dig varje dag som går, och jag tänker alltid på dig när du satt och kollade efter mig på trappan varje dag. Du undrade så om jag skulle komma. - Och det gjorde jag. Varje dag!
Vet du? Matte ringde precis. Hon mår bra. Hon har det bra uppe i Dalarna. Hon kommer ner nu i sommar sa hon. Jag önskar du va kvar och också mådde bra. Och att du också kunde följa med ner till lilla vackra Skåne. Till mig. Så du kunde få vifta på svansen sådär som du gjorde när du såg mig.
jag saknar dig så in i fan. Du va mitt liv ett bra tag!
nu finns du inte mer, inte på riktigt, men du finns alltid kvar hos mig.
Du ville inte flytta upp till Dalarna, inte utan mig, det tog kål på dig.
Jag antar att du har det bra nu, men jag saknar dig som fan ändå!
älskade Tarre!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0