When I see you face

oh you know you know you know..
sitter just nu och sjunger högt i sky till Just the way you are medans pappa hånar mig lite, "SPELAR DU MUSIK ELLER"?" haha.

Jag är innesnöad idag. Helt galet. Eftersom jag bor ute på landet, landsbygden, så ryker snön ihop så himla lätt. Och idag blåser åt helvete rent, så det är helt kört.
Pappa körde till jobbet idag trots att det var kaos. Men så är det alltid. Jag ringde honom dock vid lite i 12och bad honom komma hem. Det gjorde han. Dock körde han fast och starke Fia och resten av hennes familj sprang ut och försökte få loss honom, gick icke.

Jag har också bakat chokladmufins idag. Det va gutte.
sen satt hela familje och mös framför tvn med lussebullar och muffins.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0