trashed and scattered.

igår var jag trashed, och scattered vet jag inte vad det betyder.
jag var helt slut efter en hård arbetsdag. Vissa tror kanske att där jag jobbar bara är chill, vilket jag också trodde i början, men damn, det är jobbigt att stå upp i nästan 8 timmar och göra samma sak. Inget fel i det, bara att det är påfrestande för rygg och nacke.
Jag fick en julklapp när jag gick därifrån, och himmel, den var fin. Jag blev väldigt glad. Tack T. :)
Idag är det fet snöstorm, klass ett. Även varning för klass 2 och det är längesen det var det.
Personer på pappas jobb körde till jobbet men skulle hem igen vid tolv, så de körde, men visste inte vart de hamnade. Pappa var tvungen att köra efter en lastare som fick söka upp dem, kaos!
Mamma har just griljerat skinkan och den va riiiktigt god vill jag lova. Det ser ut som vi får fira jul själva i år, för det ska tydligen hålla på såhär i två dagar till. Kul liv..

Här kommer lite bilder sen i veckan. helt oredigerade..




chillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0