det här med kodmallar...

jag ska försöka göra om min header osv för min vän Josefine tipsade om en sida där man kunde få hjälp.
men jag fattar ingenting. eller fattar gör jag, men det känns för svårt för min hjärnhalva. Jag tror jag struntar i det, och försöker en annan gång.
Annars då?
- Jodå, min pojkvän blev precis lämnad vid tåget, och jag sitter och väntar på fotbollsträningen som börjar klockan fyra. Efter det drar jag hem till Dani igen, och sover där.
Endast imorgon och tisdag kvar i skolan, sen är det jullov, och det ska bli så himla skönt, även om jag ska jobba hela lovet. Jag tycker det är kul att jobba, att tjäna mina egna pengar och kunna göra något med dem, som jag vill.
Nu ska jag käka lite, sen träna!

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, jag läste "kodmallar" som "kondomer" först......

xD

2010-12-20 @ 22:52:35
URL: http://jewlijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0