då va det slut för denna gången.

så mycket förberedelser, julklappsköp, matlagning, bakning, städning och sen är det slut på några timmar?
- där gick den julen.
Iallafall så va min jul lugn och skön, mysig. Det känns konstigt att inte fira med släkten, det känns liksom ensamt och man får inte riktigt den rätta julstämningen. Vi går hoppas på en bättre jul nästa år.
Jag är iallafall nöjd med mina julklappar. Couldn't ask for better.

Idag är det lördag, och jag är fortfarande innesnöad. Det är ganska trist för jag kan inte göra så mycket.
jag trodde även det var söndag idag och var fullt inställd på att träna idag, det gick åt skogen, haha. Men då har jag iallafall en extra dag att vila upp mig på, för en arbetsvecka.

Jag hoppas ni allihopa hade en bra jul och kunde fira med era nära och kära.
sen saknar jag den här fisen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0