Maraton!

Idag, som många andra helger så va det Weekend Break av The Hills, och jag har suttit framför tvn hela dagen eftersom vädret är kasst och min lilla prinsessa är sjuk.
Det är väldigt lätt att fastna för serien, även om den egentligen är ganska löjlig. Jag menar de bråkar om helt onödiga saker.. Som att till exempel den ena bruden inte stoppa den andra för att komma på den tredje brudens fest? Det är faktiskt inte hennes sak att sköta. Det får hon göra själv!
Enough said


Nu har jag precis käkat kinamat, och that was goood! Gillar ni kinamat? själv älskar jag det!
snart börjar one three hill också, och senare är det Jane Austen. Åh som jag längtat! En hel vecka kan både gå långsamt och snabbt på samma gång! haha, eller vad säger ni? Sista avsnittet ikväll! sad but true!


nej nu måste jag sticka. Oth börjar om 5 minuter!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0