Foolin' around.

i min egna lilla ensamhet sitter jag nu och lyssnar på Foolin' around med Usher. Jag gillar den stenhårt!
Det har varit riktigt höstväder idag här i Skåne. Moln, regn, lite vind, och ingen färg alls. Skittråkigt faktiskt!
Jag har däremot käkat middag inne hos farmor idag, det va riiktigt gott. Mums.
Blev riktigt besviken nu för ett tag sen när jag såg att One three hill vart på tv. Jag blev besviken för att det inte gått reklam om att det började idag.. Sen visar det sig att det gått hela sommaren? jag blev riktigt irriterad faktiskt. Ingen reklam eller nånting om det. SUCKS!



Kommentarer
Postat av: simone

så otroligt fint :)

2010-08-10 @ 13:17:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0