when sunshine turns to rain..

vaknade med solen imorse och blev lycklig. Men den lyckan varade dock inte särskilt länge, nu regnar det..
men jo, det behövs ju säkert det med.
mamma och jag har varit duktiga och städat hela uterummet idag, så snart är det där vi sitter istället för köket.
Gillas? Oh yeaaah!
Nu är farmor här och vi har fikat på farmorkakor och ananaspaj, det va mumma. Jag har även börjat få ont i halsen, och det gillas verkligen inte alls. Jävla skit typ. 
Ikväll får vi se vad som händer. Kanske någon som vill hitta på något? Eller så sitter jag hemma och bara chillar.
Nu går jag ner och håller de andra sällskap. 
i'll see ya, when I see ya.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0