that's hot.. or not!

Med världens bästa mp1 avrundades dagen igår vid halv 4-4 tiden då alla åkte hem.. utom jag!
Jag strosade runde i Malmö all by myself, tro det eller ej, och hamnade till slut på Gustav Adolfs torg, och lyssnade på en "föreläsning" om Asylsökande och barn i största allmänhet, ganska intressant faktiskt.
Jag blev hämtad vid kvart i fem tiden och sen drog vi på fotboll!
LdB mötte Linköping och det va en spännande och riktigt rolig match att se.
Matchen slutade 0-0 och Manon Melis blev bästa spelare från hemmalaget LdB FC.
Här kommer lite bilder.
Nimbratt.
tågresa
Höghus..minsann
Fotboll!
Nu ska jag se Tyra Show, och ikväll drar jag till Emily.
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0