Här ska det vara en rubrik är det tänkt!

jag är förkyld, och jag vill dö lite. Sjukt jobbigt, eftersom astman också sätter in. På grund av detta är jag hemma från skolan idag, och kommer inte imorron heller eftersom jag hade feber imorse. Förhoppningsvis är det bättre imorron!
 
Kollade även Tyra Show innan, och hon är ärligt talat världens vackraste kvinna, verkligen!
iallafall så hade hon bjudit in 5 tjejer som kritiserar andra och dömer andra om hur de ser ut. De skapade sig sin egen uppfattning om de här människorna och sa att den ena va tjock och då MÅSTE hon ju lukta riktigt mycket. 
En annan sa baserat på hennes klädstil att hon var hora, eller en kvinna fångad i en mans kropp, även om hon såg lika kvinnlig ut som hon? En mörkhyad kille sa att han hatade "svarta" killar eftersom en av hans kompisar va "svart" och han trodde, lyssna, han trodde att han hade stulit hans iPod touch. Han hade inga bevis, men han trodde det. Eftersom han hade den här inställningen på att "svarta" killar va såna, så ansåg han inte sig själv som "svart", och han tillhörde verkligen inte samma "ras" som den mörkare killen gjorde. Jag blir så irriterad, kan inte folk bara hålla truten och kolla sig själva i spegeln? 
Vi är skapta såhär, "vi kan inte hjälpa att Gud har skapat oss såhär" sa en av de utsatta tjejerna, och det är helt sant. Åh, jävla människor!!
Det positiva med den här dagen är att det är sol, vissa människor uppmuntrar en och är allmänt fina, och jag pratade med Bobo för en stund sen, jag hoppas vi ses i Åhus!
Nu blev det ett långt inlägg, men behövde skriva av mig lite.
Här kommer även lite bilder på ouppdaterade dagar!
Enjoy!!
Världens vackraste Tyra Banks.
Julia med sin onda tunga & piercing.
Den jag älskar allra mest!

En överkörd groda som mamma och jag gick förbi en dag.
En dag jag va glad, & det va soligt.
Mamma och jag va en tur i stan och bara gick runder för att vi inte hade något bättre för oss!

Mina ladies va hos mig.
Och mitt hjärta va finast, som alltid! jag älskar dig babe!
nu ska jag dra ner och kolla NCIS och dricka te!
i'll see ya when I see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0