Gleerups & KvP

Klockan ringer halv 6, tåget klockan 7, åker från Y-town till Malmö med världens bästa Mp1 tid tjugo i 9, och har varit där hela dagen lång. 
Första stoppet blev Gleerups förlag, som va ganska tråkigt om jag ska va ärlig. Därefter blev det paus och lunch+ glass vid kanalen. Kvällsposten blev nästa stopp som va helt okej, sen drog vi hemåt. Nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart gå ner och starta tvättmaskinen som min mamma så snällt bad mig om. 
3-nätet fungerar inte heller så min mobil fungelerar inte.
Här kommer lite malmö pics.
Tåget mot Malmö.

I Malmö utanför Gleerups.

En liten Mp1a

finast.

en misslyckad bild.

Kissepaus Julia.

våras i Malmö.

Våras i Malmö.

Glassätande á la Ewe.
Glassätande á la Lalle och Julia.

Manda!
ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0