Glad Påsk!

Vilket underbart väder! Det känns verkligen som om vi kan få en vår i år trots allt. Eller vad tror ni?
Det är ju Påsk också, någon som ska göra nåt speciellt? För det ska inte jag.
Med tanke på vädret har simon och pappa börjat knacka huset nu, så nu ska vi väl kunna få huset i samma färg. Det har ju stått typ orange på ena sidan och rosa på andra? that's weird! Så nu knackar dem av bara satan, och sen blir det målning för hela slanten!
Fan vad de väsnas förresten?
Även jag själv mår bättre nu, med tanke på allt som hänt lite överallt, så det känns toppen!
Nu ska jag gå och se om jag kan hitta på något, för jag orkar inte sitta inne en dag som denna. Någon som vill hitta på något?
puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0