Fredagkväll

skolveckan gick snabbt och det närmade sig fredagkväll.
Jag fick en åktur med André i bilen tillsammans med Malin och Jocke som för övrigt va två trevliga prickar. 
Kvällen va riktigt grym och den gillas mycket. Synd att poliserna trackar ner allt bara. 
Efter en kväll runt i hela Ystad och en vända i Simrishamn blev jag hemkörd vid 12 tiden, och sen blev det sängen.
Dagen idag bestod av att mamma och jag hade lite quality time i stan.. Gick och fikade, gick i affärer och bara hade det mysigt i solen. En tröja och ett armband blev fyndat.
Nu har jag precis käkat taco och tror inte kvällen bjuder på något annat heller.. Som vanligt..?
Här är bild på armbandet och sen en utav alla soluppgångar utanför mitt sovrumsfönster.
armbandet. 49,50;- Lindex.

Soluppgång á la Tågarp.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0