en tur in i radiovärlden..

Idag blev vi skickade till Malmö Museum för konstutställning (foto), och det va ju trevligt kan man ju tycka, förutom att the lady som talkade med oss gick på för fullt.  
Efter det blev det lunch på La Empanada
Taco blev det för min del.
Lunchen avklarad och vi sprang runder på stan och letade skor. När vår hönsjakt va färdig fick vi rundtur på SR P3 och alla andra program där. Det va riktigt kul faktiskt. 

Tänkte vara generös och dela med mig av dagen i några bilder.

en liten Lalle på tåget mot Malmö.

Mys.

La Empanada

Mixerbord på SR.

En trött Evelina på tåget hem.

nu tror jag att jag ska gå och lägga mig eftersom morgondagen inte kommer bestå av malmöresande utan nationella prov i Engelska. Wish me luck!
puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0